Sunday 17 July 2011

belum pasti lagi....

''ku berharap cepat waktu berlalu..ku berharap cepat kau disamping ku''

 ntah knape dgn prasaan aku ni..pelik2...spatut nye aku gembira harini..tp..aq ni laen plak hal nye... sdeh dan rse x tentu..oke laa...yg pasti mlm ni ade satu perkara bsar yg aku akn bwat..everything will be over..okeh...selaras dgn umur aq yg semakin dewasa,aku dah wat kputusan yang aq rse matang,dan ni yg terbaik..okeh,aku dh lme sabar..biarkan,yg pnting aku tenang utk m'lalui harihari yang mendatang..insyaALLAH..YA ALLAH..semoga kau kuat kan semangat aku utk m'hadapi ujianmu....mmg salah aku pon... kate org, klu takut dilambung ombak~jangan sesekali berumah di tepi pantai...dan krna aku yg terlampau brani dilambung ombak..dan skarang..tanggung sndri taw..gatal sgt kan....ambik kaw...erm..but yati..ni nme nye pengalaman dan pengajaran..manusia kt dunia ni,ade mcm2 jenis perangai..ade yg baik..ikhlas..jujur dan ade yang sebaliknye..dan kita jgn mudah p'cayakan seseorang..n kesimpulannya yatt2...sebelum kite letakkan 100% kepercayaan pd seseorang kite kne p'caya kat dri kite, n berhati2 dulu..oke...
 sekian utk harini~

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright