Friday 16 September 2011

sudu dan garfu

haii3~ actually tajuk post kali ni x de kne m'ngene dgn ape yg aq nk tulis n...saje suke dgr tajuk tuhh.....mase kat iklan calon anugerah skrin kan..btw cite tu agak menarik..haha...

oke lahh...tadi aq kelua jenjalan ngn mmbe2 aq..gi tesco, mkn kepsi...tjuan utama nye....
mule2 just nk pi ayer tawar, tapi ade plak sorg kwn aku ni nk carik kasut..haih? kasut ape? x kan kasut raye? kasut trial kot...huahuahuahua..ape2 jela asalkan hajat kaw dah lpas oke?
sebelum nk kuar umah tadi pnye laa cuak...coz my dad ade kat umah....bkn ape..klau dah die ade kat umah tu susa sket nk kua sbb beliau sgt terkenal dgn sikap tidak sporting nye + agak garang jugak la..haha
ape2 pon aku berjaya lepaskan diri..nsib la ADE mak yang sporting..mekasih mak.....saya sayang makk....

nmpaknye kitorang ni mmg x sedor diri....trial belum abeh lagi ..dah pegi huh..hah..huh..hah..
mmg bagus betol pelajar sekarang...tapi x pe..watpe nk tension2 sgt..tinggal paper geografi je lagi pasni..pastu kita enjoyyyyy...enjoy sekejap je la kan..haha...

oke peristiwa semalam..kami ke rumah PN. K saje melawat...lagipun raye x abeh lagi kan..jadi kami sekelas ke sana atas tiket BER RAYA laa kan...bile tgk die lyn kami...aq rase kesiann...bile egt blik paper ekonomi yang aq jwb x seberapa tuhh....hmm..aq takut la...aq kesian sgt kt die....ape pon ni yg terlast aq nk sambil lewa utk paper tuhh..aq janji lpas ni aku nk renovate sikap aku , dan struggle utk paper2 yg aq lemah..aku harap semua dpt tlg aku..especially mreka yg merupakan pelajar cemerlang...hehehe~

esk nk bkak bku..aq x nk online lagi selagi btol2 x abeh paper...tawu jela kan..aq bile online, mmg x igt dunia...maw aq x bkak bku seharian..huhu..teruk kan, kne kejutan budaya...

oke lahh..aq rase x taw nk ckp pasal ape lagi..tapi aq harap trial ni dptt meng adjust pointer aq yg lpas2 BUKAN menghancuss kan lagiii..AMINNNN ~

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright