Monday 17 October 2011

Rase seperti berbeza dgn hari2 yg sebelum~~

Rase macam baru semalam aku nek bas balik ke perak pas teman nyah interbiu kat KL..~~hum.. mase ni dah aku rase sedih benorr...tp masih belum kronik lagi la...haha..aq berazam utk belajar sungguh2 utk capai target nak gi UKM~ Dkt sked ngn nyah..hehe~beria!
Harini aku x sekolah..sbb smlm br blik dr shah alam...anta nyah yang dpt keje baru kt putrajaya~ hum uniform x siap lg, smpai umah nk dkt 1 a:m.. penad.....adik2 sume nk exam arini , so blik jgk mlm semalam..hum3... knape rse lain mcm ye? Sbb nyah xde da kat umah..huhu..sedihhh~ dan boring.... caye x aku sedih? Mane x nye ari sabtu lagi aku dah nangis tersedu2..malu3..hak3.... nyah , ko patut terharu ade org nangis sbb kamu..haha... ape yg buat kan aku nangis beno2 nye? Musykil2...ok nak tau kenape?
1.    Sbb dah x de kakak kat umah..sebelum ni yong ade..ni yong pon xde kt umah dah
2.   Dah xde org nk tlg anto n amik aku..nk blik lmbt2 dr sekolah skg ni agak susah..
3.   Xde kwn sampingan..yela klu gaduh ngn si uda tu..nyah ade..haha
4.   Ilang sumber kewangan... haha..phm2 sendiri
5.   Sumtimes suke melawak2 ~ ilang sked bosan.. (ajuk2 org ckp..tu hobi)
Oke lah...aku pun x tau nk kate ape lagi..harap nyah seronok keje kat sane.. jgn sedih2..haha... good luck dan jaga diri baik2... elakkan “culture shocked”.. selamat menjalani hidup di dunia baru~ kota yang agak metropolitan... J J





Pic Saya dan beliau..~

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright