Friday 4 November 2011

My first graduation~3 november 2011

Harini aq nk cite sked pasal hari graduasi PRAUNIVERSTI  a.k.a FORM 6...haha..untungla dah grad...mmg la....seronok sangat hari semalam..bagi aku kenangan plg indah mase umo aku 19 tahun..ngeeee... ok sebelum tu, hari konvokesyen ni objektif nye sEbagai penyuntik semangat kami untuk terus berusaha dan dpt keputusan lebih bagus dlm STPM nnti..insYaALLAH... ala bdk tadika pon ade majlis graduasi x kn kitorang x leh kot....ape2 pon terImakasih diucapkan kpd semua yg terlibat dlm menjayakan majlis ini baik secara langsung mahupun tidak langsung..
~Ok itu sekadar mukadimah sahaje...semalam jugak ade b’pe misi yg aq j;ln kn..haha...sgala ape yg bakal dipersembahkan tiada kaitan kpd yg hidup atau yg TLH meninggal dunia..harap maklum~


~CONTEX LENS
Pertama kali aku gune utk tdk klihatan tua...huhu... mule2 mmg tkot.....igtkn sakit upenye x pon .bse2 je.... bile kite ckp sakit otomatik jd takut sbb otk dah set mcm tu..tu psl mind setting tu penting... OK~ jd think +ve


~ni gmbr aq tgh pkai menatang ni la...hee

Seksanye..heee

~2 dlm 1..HAHA...
Gmbr sterusnye..aq nk bangga skeed la kn..SBB aku ni x dE r tgi mne.....x caye...tgk ni.. J


shapik lg tgi ...HAHA~
daus lg tgi..HAHA
Aku mnang lg
the winner is AKU~HAHA
unepectedly...kamil pon kalah..aku lg pndek..haha
ini lg x caye..haha


See? Aq bkn ape,org rmai suke sgt pertikaikan ktinggian aku..skg puas kn? Aq x tgi mne pon~HAHA 

                      
Tp klu ngn pmpn..mmg aq kalah la..tgk ni~


TP gmbr ngn pmpn x byk plk...dorang xnk b’gmbr ngn aku..heeee....xpe..tgk yg ni plk J

Azie-yayatt-ma-erma-fiza-jidah-ain

Memba2 sekelas~


Pelajar jurusan EkONOMI

TUNJUK AJARKU SIFU !


SUASANA DI PENTAS
                                                           
                                                                                                         

AMACAM?? OK X? Sronok sgt2..tp gmba ngn mak n ayah x dpt upload lgi..x msuk pic mreka, x b’makna saya lupa...ok lah...ni je yg aku dpt PERSEMBAHKAN utk kali ni..seronok nye x dpt digambarkan dgn kata2~ JJJ

SEKIAN~ Atiecleopatra.blogspot.com



                                                 



No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright