Friday, 26 August 2011

entah laa~

ape aq rase skang ye?
bagi aq prasaan aq biase2 je, x sdeh, x rindu dan x ape2..wlaupun die dtg lagi dlm hidup aq.....blog ni jadi saksi yg aq lyn die hnye sbagai kwn biase .. xde niat nk main kan prasaan atau nk bagi harapan pada org, tu bkn prangai aq..buat org mengharap.....bkn keyh?
niat aq cume mahu berbaik dan mahu berkawan..skarang bkn mase lgi nk fkir bnde2 mcm tu...
aq nk blaja...blaja dan nk fokus pd stpm...
aq still x apruve die lgi..sbb aq rse itu lebih baik..aq x nk amik risiko, so aq ambk kputusan bia kan dulu...
bile aq dah sedia aq akan apruve....

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright