Thursday, 11 August 2011

sepatutnye aq studi..

PUAS.....harini lebih baik dari semalam.....hati lebih tenang dari semalam..satu kemajuan...
actually timbul rase serba salah dalam diri aq pd PN.K ..ermmm post aq ni x abeh2 cite pasal die...mgkin dlm proses utk pulih kan hati.....walaupun aq trase ngn die, tapi aq x leh lyn prasaan tu..msti sabar dan kuat..ok?
buktikan yang anda mampu lakukan.....
tadi aq tanye die soalan, aq prasan die mcm x sangka aq akan bertanya soalan..tapi..jawapan die yang mule2 tadi mcm terkejut..seolah die x sangka aq brani tanye die..yela LPAS KEJADIAN TU..  aq mcm x sudi die mengajar aq.. ape boleh bwat, die la guru yg dah m'curahkan ilmu tuhh....REDHA~
soalan aq tadi mcm ni....
situasi :) membincangkan pasal faedah berbanding..yg paham ekonomi, taw laaa...

murid : cikgu! knape kne pilih yg kecik...?
( cikgu jawab.... )
guru : SEBAB KITA BELAJAR MEMANG KENA PILIH YANG KECIK ( dgn muka macam terkejut)
 jawapan macam x bersedia kan?? mcm nak permainkan aq pon ade...
hermm  pape jela...die ade pesan suh tgk buku and paham kan semula..law x paham jgk...jmpe die balik...
skang aq dah paham ponnn.......macam ni, kite kene pilih yang kecik sebab...yang kecik tu merupakan kos lepas yang plg kecik utk kluarkan brg lain...mkna nye sikit je kite kne lpaskan barang A utk keluarkan brg B...mungkin la macam tu..jap bincang ngn fizah jap ehh...
k...sekian sahaja aq merepek utk petang niehhh.... =.=

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright