Tuesday 10 January 2012

Rindu Semakin Jauh~


“Hidup ini x seperti yang kita harapkan..ketika kita mencari bahagia.ia seakan jauh meninggalkan kita... tika kita ingin melupakan kedukaan, ia seolah-olah makin kerap mengekori...siapa kita untuk menolak setiap yang ditentukan-NYA...siapa kita untuk lebih kuat daripada DIA?”

Rinduku......
Ada waktunya aku seperti tidak percaya melalui saat melukakan itu.. mengenali kamu merupakan kenangan pahit dalam hidup aku...namun di sisi lain, aku melihatnya sebagai saat terindah yang tak mungkin dapat aku temui sampai bila-bila..
      Begitupun, menulis dan menyebut namamu di kejauhan begini masih menjadi perkara terbaik yang tetap akan aku lakukan... Moga ada waktu untuk kita  bertemu...moga ada ruang untuk kita berbicara.....
kerinduan....ia indah, ia resah, ia melukakan..
ia juga membahagiakan#





Hidup ini umpama layang2, bila angin membadai ia terus terbang mencecah awan.......namun bila talinya putus, ia hanyut dibawa angin....menyerah kepada takdir, terdampar di badai ‘Ombak Rindu’~


No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright