Friday 13 July 2012

Alhamdulillah ~

assalamualaikum.

harini aku nk cite berita yang agak gembira. result upu kelua siang td. aku dgn penuh debaran menanti mak pulang nk pau duit nk topup broadband psl nk online ni kn..kire mcm seharian ni hidup aku mcm tk kne je.. dlm kol 12 td aku dpt msj dr usm. msj bnyi camni

TAHNIAH !! anda berjaya ditawarkan program ijazah sarjana muda di USM.

ms dpt msj tu aku tak teruja pon sbb aku harap dpt kos under upu yg aku nk sgt kos psikologi kat ukm n kos pendidikan kat upsi.. ms tu aku tak cek lg kt upu. aku m'harap lg ms ni smoga dpt ukm atau upsi. tp nasib tak menyebelahi aku..org ptame aku gtau mesti lah my best boyfriend forever. sgt2 memerlu kn die ms ni.. then die bg smangat dan aku just think positif. ape yg die ckp sume btl. yg pnting aku kne positif n kuat semangat. mula nya mmg aku rs sgt down n kecewa. tp takpe..aku pcaye ini yang terbaik wt aku. ade hikmah knape sume ni b'laku..just accept sbb Allah dah sdia kn yg terbaik buat aku..aim aku lpas ni..fokus n blaja sungguh-sungguh..nk maintain je pointer 3 ke atas..klau dah usaha, msti ade kejayaan yang menanti. syukur alhamdulillah atas segala nikmat yang kau beri kan ya ALLAH :)




Universiti Sains Malaysia

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright