Wednesday 4 July 2012

nostalgik..


assalamualaikum dan selamat pagi para blogger.
skang mata aku ni tak mau terlelap pulak. aku pon tak tau lah asal. mgkin effect aku tbe2 sdeh td kn,maka otak pun merangka idea2 yg kurang bernas. oleh krn otak aku sdg b'kerja keras merencana dan berfikir, lalu mata aku pun jadi segar bugar. okey2 ckup lah mukadimah setakat tu..
NOSTALGIK? ape yg aku cbe smpai kn mlm ni ye..erm actually takde ape yg istimewa pun, tp ini berkaitan hobi atau pe'el aku klau aku tgh stress yg nostalgia nye plk b'hubung dgn matapelajaran aku ms form 5. iaitu PENDIDIKAN SENI VISUAL.

klau nk tw, aku sgt suka melukis lalu mewarna lukisan yg tlh aku lukis. haha. boleh hilang kn stress wooo. slain tu,lau kite tgh ade prblem...automatik kite lpe ttg mslh tu..then bila dah selesai mesti rs puas sbb berjaya menghasilkan sesuatu dgn titik peluh sendiri. urm..try la buat...seronok sgt...tk yah fk la tangan bangku ke takde bakat ke...yg penting kite puass..haha..nk tgk tak antara hasil kerja aku yg tak seberapa tu...jom3...

ni lukisan pertama. ade bakat jd pereka fesyen tak :)





kemas kan....aku suka sgt~

komen?

siap. hasil krja pertama.

creative production laa sgt...

start mewarna...menarik kan?

gamba ni di copy drpd buku lawak shabu2 semanis madu..buku tu mmg lwk gila..terbaek wa ckp luuu

ms ni takde mood dh..cincai jeaa

setel...nmpk mcm sgt bz kn? hakikat nye tidak..huhu

yang ni plak pasal aku dh rajin sgt, maka adik aku yg t'lampau rajin tu buli suruh aku sudah kn projek seni die ni. yg die sdap2 je tidow...tp takpe..aku kan rajin..kau hade??

pandangan atas

dalam gambar nmpk cute..klau tgk dpan2...komen sndri laa.. huhu

utk tempahan...sila hubungi 999....sekiann
haa...so amacam? okey tak karya2 seni aku? agak2 kalau hntr kt balai seni lukis negara, dpt perhatian umum tak?? kui3..berangan boleh lah..hurm aku tak tau nk cite ape lagi...anda dengar, anda lihat...dan anda nilai...
wassalam ~ :)










No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright