Wednesday 4 July 2012

JULAI IS COMING

assalamualaikum
hai alls. cehh.bnyi mcm ad je org nk bce entry aku ni kn. hakhak. ape ade hal,ske hati aku la kan nk bwt ape pn. hm..okey2, hrini dah 4 julai 2012. means ade lbh kurg 13 hari lg, umo aku akan menginjak ke angka 20. yabeda beduuu. saat2 plg aku tgu. caya laa. aku dh msuk zaman 20-an. haha..dah boleh kawen ni..eeee...eeeee...haha..ngelenyor beno bunyi nye kn. aisehh. semua org nk kawen kn. org gila je tk nk. ops. oke2. back to the square. aku tk sgka aku akn brada lg dlm bln 7 tp utk tahun 2012 la kn. herm bila t'kng kn ms bfday aku taun lpas. ade stu prkara yg sgt2 mngecewa kn b'laku. hum ptut bfday aku ceria tp sdeh lak kn. nevermind lah. bnde dh lpas n. hopefully taun ni sejarah tk berulang. hrp2 bfday taun ni tkde ape2 yg boleh membuat kn mood aku hancur dan berkecai......tk sbr nk tgu tarikh keramat ni ... 17.07.1992.

the end. smile always~
peace ! no war :)

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright