Tuesday 11 September 2012

first time..beautiful day is today..

assalamualaikum.
hai readers.. hihihi.. harini gua tak mau ckp byk..cuma gua mahu cerita satu bnde atau lbih ssuai memori la kot..memori yg aku rs agak indah selama sebelas hari aku di USM. actually arini bfday roomate aku.. happy bfday nita.. hihihi.. aku takde hadiah pn nk bg kat die..but aku cbe laku kan sumtink yg aku rs boleh bwt org happy...hopefully die happy... actly td ms nk gi kls financial accounting..aku ajak die gi kdai mahasiswa..jenuh aku dok pikiaq2 ape nk bg die ni kan...lastly aku dpt idea..cam bse la adiah bidan terjun..cadburry..hehehe....tp tu la...konon nak wt srprise...tp nita ade skali kn..tak bape nk surprise la..n satu lg aku wt utk die.... post kt fb...kira spesel post la aku wt..aku kan ske create ssuatu simple surprise...tjuan aku cume satu...nk bwt org rs happy... ok...ok....ok...aku wt skit je td...ni dia...ni dia..ni diaa...
sweet 20. hope kamu sukeeeee :))


ini la die yang aku wt special utk roomate aku...org len takde tau..kih3...  ok2 kebetulan pulak bfday girl ni ade sme ngn senior die ms skolah dlu... kak ani.. nme penuh haryani.. so mreka smbut sme2 la td..kire langkah kanan la aku arini kan...dpt mkn......kenyang perut suka hati..lalalala...haha..td mkn nasi goreng kampung..ade kek, ade kudap2 sket...air mangge..n yg plg best kakak2 tu sume sporting..happening gila..dh mcm satu family aku tgk..seronok lau dpt mcm tu..tp apakan  daya..skarang aku masih br...br lagi bertapak di sini...nnti msti jmpe jgk geng2 yg rapat dan satu kepala macam tu.. hehe... pic diorg aku tak mau upload la..sbb tgh free hair..hehehe... ok sblum aku m'buat ayat terakhir utk post ni..aku nk ucap kan sekali lg..selamat hari jd yg ke 20 kpd nita n selamat hari jadi yg ke 22 kpd kak ani... anddddd thank's kpd kakak2 yg lain nme nye masih fresh dlm otak aku...kak dar...kak ana...kak ema..kak shahira..kak ila..kak mida bersaudara ya? haha..mmg lawak la td....lg bape org tu aku igt2 lupe sbb diorg mcm diam2 skit td kan..hehe....mekasih atas layanan yg diberikan...jasamu dikenang....

sekian sahaja utk post kali ni...selamat malam duniaaa.... :))

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright