Monday 10 September 2012

today is today

assalamualaikum..
hello3..kopi dan milo..hehehe...now aku just nk post skit shj ttg ape yg berlaku sepanjang harini...eh skjp2...izinkan aku ke tandas sekejap ye..hehehe... 9.54 p.m

9.58 p.m
okay..we continue our discussion..hehe..
harini hari pertama aku m'hadiri kelas.kire mcm arini mula nya kelas pertama la mcm tu..yg sadis nya aku demam,selsema,batuk,sakit tekak sume ade. mcm pakej la kan...hm...mgkin sbb sepanjang mggu orentasi aritu aku duk b'panas,sejuk....sejuk,panas..maka demam jadi nya... dan lagiii...hujan pulak ms nk balik kelas td...aduhaii mmg terbaek wa ckp luu... br aku tau betapa penting nya payung kat usm ni..haha...moral of the story... beli payung..ASAP! bhahaha... pastu td kan klas fully in english.. :( aku lemah sgt english ni...tp nape bnde ni jgk aku kne hadap? automatik aku teringat kat mak,ayah aku....besar harapan aku...besar lagi harapan mereka nk tgk aku berjaya...mak,ayah...atie akan cbe laku kan yg terbaik dan sehabis baik...harap2 ini cuma permulaan utk aku sebelum menempuh lagi byk ujian yg mencabar.. tak adventure la hidup lau takde masalah kan? haha..

smpai skrg aku masih blm rs keseronokan blajar kat u...ape yg best sgt? now aku rasa rindu yg amat sangat nk masuk sekolah balik...yelahh dlu ms sekolah sume bnde cikgu suap2..aku telan je...haha....tapi sekaranggggg.....kau mesti berdiri di atas kaki sendiri..semua bnde wat sndri..tak kira la kau nk tonggang ke terbalik ke........whatever....yg penting matlamat harus dicapai....silap perhitungan maka hancur berkecai segala nya..so fikir2 kan lah iye... hehehe... sekian shj utk post kali ni...esk ade klas kol 8... hubungan etnik...lau korang nak tau aku dpt "makanan tradisional kaum sikh" ayooooo apa ini...aku tak tauuu...just wait n see tomorrow...haha...

wait2...sebelum tu...aku nak cakap yang aku rindu sangat2 pd org yg aku syg....rindu yg teramat sangat...especially........... mak..ayah..yong...nyah...abg aus....abg syaril..uda...zaki...naim...tak lupe jgk yop dan qisyaa....andddd aku rindu diee...dan dieeeee jugakk....hihihihi...ok lah....malu....

selamat malam semua....mulakan setiap hari anda dengan senyuman ^^

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright