Tuesday 16 April 2013

terminal amanjaya

assalamualaikum..
tarik nafas.....hembus....innn.......outt ! huhhh...... one more time... innnnnnn..... outtttt! hohhhhhohohoho ~~
lalala...hahaha...amik mood jap sebelum smbung wat online quiz OM... bila tgk blog org yg penuh ngan entry2 bru..tbe2 jari ni rs gatal nak joget2 atas keyboard lappy ni... dengki gamaknya...yelah....dh lme tak post story2 bru...ermmm bukan sebab takde idea atau takde citer..tp........sebab aku rs malas dn otak aku ni mcm malu nak keluar kan ayat2 dan perkatan2 yang menarik sehingga membuat org tertarik kih3.... ok2 ckup mukadimah takat tu....ermmm look at the title....kali ni aku nk cite satu lg p'kembangan t'baru di negeri kelahiran dan tumpah darah ibu yg melahirkan aku..hehe
 NEGERI PERAK DARUL RIDZUAN...
ateeenyeeee ape ke lagi...kikiki...
ok cite die b'mula mcm ni...aku br je dua hari kat usm ni...al maklum lah....mid term break baru berakhir ahad yg lepas....so nk dijadikan cerita.....ahad tu encik ayah dan puan emak telah m'htr aku....ke terminal bas jela...hoho....seperti biasa mengatur langkah ke medan gopeng.................sesampai je ke simpang masuk ke medan gopeng dengan hati yang separuh sebak.....aku tgk......tmpt tu lengang semacam......ok rilex lagi......encik ayah memandu terus ke dlm....haihhhhh...kosongggg? mane pegi semua org? mane pegi semua bas? huhu... aku dh separuh gembira dh bajet ayah nak anta terus ke usm.... situasi mcm ms aku kne tgl bas dulu.. encik ayah isi minyak.....then adik aku gi ckp.. "ayah gi penang le kite yerk"... encik ayah buat slumber derk jek....ckp,,, ishhhh idakkk..... hahaha sedihhhh aku......ermmm rupe2 nya encik ayah tau dh yg medan gopeng tu dh tk wujud lg dan membina petempatan baru di jelapang.......makanya, selepas isi minyak.....encik ayah memandu kereta terus menuju ke terminal amanjaya....

urmmmmm..komen aku?? salute lah ngan perak.....terminal amanjaya tu kemas giler.....byk facilities yg disediakan membuatkan aku sedikit teruja.....bukan batak erkk?? cantek skett..aku tampo seliang br tau...hehe....rs cm bangga gila jd org perak ni..hihi... aku tak nak cakap banyk la... apa kata kita lyn gamba2 yang sempat aku mintak kat puan google...heeee

datang je..tgk tersergam indah bangunan ni..

masuk je.... jumpe kaunter ni dulu.....


ini kaunter tiket....ape yg best nye, kaunter disusun dgn teratur..so snang la nk decide nak plih bas mne...tkde la kelam kabut je mcm sebelum ni...


yang ni....ruang menunggu....keluar je pintu depan tu...bas dh tgu kite....tapi..yang tak syok nye..nak lambai2 family tu tak puas la..tk nmpk muka dorang...nmpk kelibat je...diorg tak leh melepasi pintu tu..huhu






food court dgn bermacam2 pilihan :-)


tak ketinggalan...firma-firma pon banyak didirikan....

hee...rs mcm penat la nak amik gamba banyak2....klau nk tau lebih lagi..search r google...hehe...erm...rs nya smpai sini je dulu entry utk kali ni...sekian.....wassalam :-)

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright