Wednesday 5 June 2013

final exam.

assalamualaikum.
hai member-member.. malam ni rs mcm nk post satu entry berkenaan final exam.. ni entry terakhir aku sebelum final.. nnti lps final aku update lg..in sya Allah klau tangan ni takde rs gatal2 nk menulis lah.. hehe.. kejap je ms berlalu.. dh nak final dah nak abis satu sem lg.. kejap sgt kn.. dan aku,, rs mcm 2 minggu ni mmg tak ckup la nk wat revision.. skang ni pon ade lg beberapa subjek yg aku tak usha lagi... kira mcm exam kali ni aku tak se s'tress ms sem 1 dulu.. erm mgkin sbb subjek utk sem ni aku rs mcm tak berat sgt.. msih boleh tahan.. pstu exam ade gap sehari.. klau mcm sem lepas langsung takde, straight forward je.. mau tak sakit jiwa, sakit otak... n lagi satu mungkin sbb aku dh penah lalui exam kat u.. jd pengalaman tu dh ade, maka tak lah aku rs mcm risau sangat... hehe... dh nk exam tapi, tgk on9 fb bukan main lagi banyak masa nya... ish2... matlamat aku sem ni tinggi.. sangat tinggi melangit atas faktor pointer aku ms sem lps sgt la terukkkk... aku pon tak pasti sma ada aku boleh atau tak mencapai target aku... aku harap aku mampu dan aku sgt2 mengharap... semoga Allah membuka luas pintu rezeki aku.. kawan2, saya juga mengharapkan doa2 drpd kalian.. semoga Allah memberkati dan memurahkan rezeki kalian juga... :)
sekian, wassalam ~~


No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright