Wednesday 22 May 2013

karut lagi mengarut.

assalamualaikum.
hello silent readers. ecehh mcm glamour nooo bunyi nyehh..ahahhh..ok2 tak nak merepek pnjg sgt utk intro ni..entry kali ini adalah berkaitan dengan isu cinta monyet...

aku sure dan sangat2 lah sure yg setiap org konpom2 ade kesah cinta monyet, cinta beruk, cinta ungka yang tersendiri.. kerana aku telah membuat survey... termasuklah diri aku sendiri.. wakaka... pelbagai kisah dan pengalaman cinta monyet yg pernah aku dengar... aku sendiri pon terjebak jugak dengan benda mengarut ni dulu anddd no wonder la sekarang,, ade kawan2 yang menjadikan aku sebagai DOKTOR PAKAR CINTA mereka... haha... ayat nak canggih je... hewhew..

ok sebenar nya aku pon tak tau ape sbb entry ni dipost.. erm nk kata aku mahu membuka pekung di dada... rasa nya tidak lah kot... cuma apa yang aku boleh bgtau, cinta monyet aku berlaku semasa aku di tingkatan 5 dan awal2 lower six.. haaa gituuuu.. nmpk sgt aku tak pndai bercinta2 ni kan.. haha... erm dulu aku ni ade satu penyakit, penyakit geli ngn lelaki... tu psl kisah cinta monyet aku bermula ms umur2 aku dh tua2 bangka gitu.. adk2 sekarang ni, tadika pon dh pndai bercintaa.. haha... aku pn tak tau knape aku geli, dan sekarang penyakit tu dah hilang... aku bukan songsang, mintak ampun, mntak maaf, mintak simpang YA ALLAH.. aku mmg gitu.. lmbt matang gamaknya... aha... rs nya tak perlu la aku dedahkan identiti sebenar mereka-mereka.. ape yg aku nk highlight kn kat sini adalah CINTA MONYET TIDAK MEMBERI SEBARANG FAEDAH DAN IA HANYALAH SIA-SIA KEPADA PELAJAR SEKOLAH TETAPI TIDAK KEPADA PELAJAR UNIVERSITI.. amboii gituuuu....

pada aku la, cinta zaman sekolah ni takkan pergi jauh dn membuang masa.., melalaikan dan masa enjoy ngn kawan2 juga menjadi terbatas sbb asyik mikio kan mereka... lepas tu pulak... aku agak.. tak smpai 10% pun pasangan kekasih yg bercinta sejak sekolah yg akan berakhir ke jinjang pelamin.. alasannya sangat nyata dan jelas terpampang bahawa jodoh itu di tangan Allah...dan kita tiada hak menentukan siapa jodoh kita... mmg la kena usaha cari, tapi pada aku.... belum ms yg sesuai nak cari psgn ms tgh sekolah ni... haha... melebih pulak aku kan... bukan ape.. kita bercakap berdasarkan pengalaman.. bg yg bercinta masa sekolah ni.. nanti bila dah besar kamu semua akan sedar dan faham kenapa aku ckp mcm ni.. dan masa tu mesti akan terbit penyesalan yang tak akan berkesudahan... PERCAYALAHHH...~~~ 

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright