Wednesday 13 November 2013

Selamat Hari Kelahiran

Assalamualaikum.

keluar rumah awal pagi,
pulang sudah gelap gelita,
kuucapkan selamat hari jadi,
kepada kawan ku yg cantik jelita.

hahh.. kejadah apa berpantun segala ni haihh.. haha.. sebenar nya itu idea baru aku nk buat intro menulis blog.. yelah masalah utama aku berblogging ni, nilah.. tak tau nk mulakan mcm mana dan dari mana.

ok.. actually bukan itu yang aku mahu bicarakan malam ini.. merujuk kepada tajuk entry ini, kita sedia maklum bahawa entry ini di update bertujuan untuk mencari publisiti murahan dan mencari pengaruh.. haha.. tidaklahh... sebenarnya, harini hari kelahiran kawan, sahabat, rakan, teman bff aku.. tarikh 13 November 1992 merupakan tarikh yang dia pilih untuk keluar dari perut mak dia.. awat hang tak keluaq taun depan jaa... kan bru 20 umur hang.. ni idak, dah 21 dh umur mike yekkk..

erm trend aku skrg wish bfday melalui blog.. motif? yelah, kalau kt blog boleh tulis pnjg2, boleh melalut2 bukan2, boleh masuk gamba ke ape ke.. kat msj tak leh, kat fb lg laaaa... buat kena maki je plak sbb buat krgn pnjg2.. yeke?? entahhh,....

esok ada test sbnanye, tapi aku gigih jugekk nak buat entry ni utk beliau... ok aku tk nk bercakap panjang kerana masa mencemburui kita..
kita terus kepada pokok utama....

dear cik tiqah shot,
SELAMAT HARI JADI yg ke-21... aku doakan semoga kau pnjg umur dan dimurahkan rezeki oleh Allah s.w.t.
-semoga kamu mnjadi anak yang solehah kepada pakcik alias dan makcik siti
-semoga kamu sentiasa comel
-semoga dapat kerja dan bakal suami yang menjamin masa depan rumahtangga kamu..
-semoga kamu menjadi lebih matang seiring dgn umur yang dh kian meningkat ni..
-semoga berusaha menambahkan amalan kebaikan sebagai bekalan utk dibawa ke akhirat yg pasti...
-semoga kita terus bersahabat utk selamanya..
-jadikan pengalaman sebagai panduan hidup masa depan dan jangan ulangi perkara yg mengecewakan..
-ampun dan maaf drpd gua kepada luuww kalau2 la kan, slama kita kwn ni, ade kelakuan aku yg buat hang tk senang... mintak halalkan makan, minum, ilmu etc... etc.... yg pnh aku terambik baik secara sengaja atau tidak sengaja.. haha :DD


haha siannnn dieeerrrr..... maaf ye... kat sini gamba hang takdak.... 
nah niiiiiiii
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


~S.E.K.I.A.N ~


No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright