Tuesday 12 November 2013

wajah baru sangat

assalamualaikum.
hello3, kopi  dan milo.. hip3.. tgk2 blog aku.. ade perubahan kan.. actually byk lagi aku nk ubah, tp line skang ni mcm.... mcm..... mcm..... hurmm tk tau nk kata.. so tergendala la hasrat murni aku nk renovate blog ni... renovate? renovate la gamaknya.. nanti-nanti jelah aku renovate, itu pun bergantung kepada setinggi mana tahap kerajinan aku lah.. actually update mlm ni takde motip pon.. saje je nk penuh kan entry utk kenang-kenangan pd ms hadapan.. nanti esok2 bila aku bc balik entry2 aku, msti akan timbul ayat "erm bila masa aku tulis ni? kejadah apa aku tulis mcm ni? budak-budaknya ayat aku..." blablablabla..  hihi... sbnarnya tadi aku bukak satu blog ni, best gila... sebabkan blog dia ni la yang pengaruh aku untuk melooking good kan blog aku... blog tu best gila... lawak... menarik dan tak bosan pun baca... untung nye kalau aku secreative dia.. huhu.. terhibur je baca blog dia... kihkihkihkih.. lawak2... ok lah... rs nya biar lah setakat ini dahulu (asal mcm skema je ni) ahhh bedal jela.. haha...
sekian~~

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright