Tuesday 20 November 2012

serba takkena T_______________T

Assalamualaikum.
hurm..mlm ni rs mcm tak kena je..bngun tidow td kepala aku pening T___T..
rasa mcm nak demam pun ade..aku lapar..nk mkn..tp aku mls nk turun..byk bnde yg aku tgh fkir skarang ni n aku rs sgt mls utk bukak bku dan study ape2 yg patut...mls nye nk berfikir..isnin ni ade test bisnes statistic lg..tp tak abis lg aku study..tiga presentation sedang m'nunggu..hmm....akibat bertangguh..nila jd nye....

kmne die m'hilang.knape muka aku rs tebal je nih.malu.malu.malu..ermm..
bosan nya..mls nk bace bku..mls nk wt assignmet..ya ALLAH knpe dgn aku nih..ermmm ni la salah stu kesan yg kita dpt klu tidur lps asar..hmm..................nk balik umh..nk rilex+goyang kaki+tenangkn fikiran..nk balik..nak balik...nk balik....mak.............ayah....................................................nk balikkkkkk :'(




No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright