Tuesday 8 January 2013

senyum.

assalamualaikum.
hai awak. awak. awak dan awak. actually tonight me nak ckp psl senyum. jadah apa aku guna me-me nihh. ishhhhh..
ok2. aku suka sangat ckp psl senyum even kadang-kadang mulut aku ni mcm kne screw bila jmpe org. bkn taknak snyum n bkn menyombong. kadang-kadang aku tak sdar n tak prasan org tgh senyum kat aku ke hape. selalu klau aku igt memang smpai ke telinga aku senyum. kalau boleh tercarik pipi aku nihh haa. haha.

erm. sebenar nya bagi aku lah kan. senyuman itu adalah perkara paling terindah yang boleh buat kan aku bahagia setiap hari. bila tgk org senyum, hati aku pon rasa cool dan sgt rilex. hehe. ajaibnya, even masa tu aku tgh hangin ke ape, bila tgk je org senyummmm ckup lah..sejuk hati dan perut aku ni ha.. haha.. 

"senyumlah sedekah yang paling mudah"

dulu aku pnah jmpe org yang tak suke senyum. tapi sekali die melebar kan senyuman die tu. Ya Allah. sangat cantik dan sempurna. erm hebat kan kuasa senyum nii.... lagi satu hal. senyuman ni jgk pnah buat hati aku cair mcm coklat. haha. ini yang nak cite nih. ms mula2 masuk usm ni kan. masuk kuliah, kls tutor sume kan  dgn otak sume blurr2 n bosannnn je. so apa lagi, aku ponn jalan kan la aktiviti mengkiri dan mengkanan kan kepala dan mata aku nih. haha. sekali terpaku mata aku ni kt sorg student nih. mula2 aku igt die ni mat salleh. tapi bila diselidik-selidik. rupa2 nya bukannnnnn. tapi itu lahh. senyuman dia nih. perghhh dah buat aku jatuh cinta utk b'berapa hari.. hahahaha... manis mcm susu tinnnn, cayalahhhh..ekekeke... nak tau camane rupa bila die senyum tuh..??? hehehe.. 
jeng...jengg...jengggggggggggggggggg.. ~~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
percaya atau tidak. tapi inilah hakikat atau realitinya. hahaha. pada pandangan mata aku jek. tapi kawan-kawan aku sume kata "TAKDE ROPEEE LANGSUNGGG" keh3..


hee. oh manis nyaaaaaa :)

"Hati yang gundah terasa senang, bila melihat senyum hatikan tenang

Tapi senyumlah seikhlas hati, senyuman dari hati jatuh ke hati"

P/S : agak-agak entry nih kena bahan takkk. haha. nevermind. it is reality. thank you for reading. :p


sekiannnn.

2 comments:

ekspressi seorang aku.copyright