Monday 24 December 2012

adventure moment ^^



assalamualaikum.
jam sekarang 1. 29 a:m  .. -.-  haih. tapi tah knape lah mate ni tak ngantuk lg. ok3..sambil melayan lagu "bukan ku tak sudi- SALEEM-" hurm.. suka pulak lagu ni... tapi tkde mksd lain pon....cume sbb muzik die, suara pnyanyi dia yg buat kan aku suka..andddddddd mksd lagu ni takde kaitan ngn aku ponkk..ekeke..

ok..tanpa membuang masa.. actually pagi ni nak cite something lah... mula2 tgk dulu tajuk entry kali nih...hehehe...you know what? ia membawa maksud di mana aku berserta kawan2 aku tlh membuat kerja atau tugasan di saat-saat terakhir atau dalam bahasa mudah nya "LAST MINIT" wakaka... ok jap...before we move to the next pointtt..ayuh kita lihat picture bawah nih duluuuuu..letss check it outttttttttt..muahahaha..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

bukan mahu membuka pekung di dada...tapi ini lah realiti pelajar...hehe..ok you alls nampak kan kertas yg berselerak di atas lantai ituuuu?? haha. kertas apa?? rahsia.........okeyyy...erm...actually waktu ni assignment tu nk kena submit ptg tu dah......n then waktu kejadian pic kat atas tu around 12 : p.m .... dapat bayang tak......bagaimana perasaan kami di ketika itu...haha...tidow lambat tu mmg dah pasti lah..kita sambung keje pagi tu dgn reaksi yg pelbagai....mengantuk lagii....tapi kire ok jgk la........ahli group aku ni sangat2 hapenning...hahaha....at least takde lah rs sgt stress okeyyy..hehe...

Alhamdulillah...siap jgk kerja kami ms tu...tapi kita tak tau lah ia nya memuas kn hati atau pun tidak... "bismillahitawakaltu ALLALLAH" fuhh...fuhhhh... hihi


                                      


tudiaaaaaaaaaaaa...rajin tak aku?? kihkihkih.....rajin kan..kan....erm..........ms ni tgh edit2..keje dah hampir siap ms ni..lega sangat............sangatttttttttttttttttttttt..huhuhuhu...terima kasih kpd yang berkerjasama secara langsung atau pun tidak langsung.. ^^ winkwink

TAPI. masa ni rasa adventure gila...haha...dgn tak ckup tidow n then sok nya pagi2 buta dah kna bangun..al maklum lah..mcm yg aku ckp awal2 td, tugasan ni kne submit ptg tu jugak...before 4 p:m kalau tak silap aku lah..hehehe....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NEXT
.
.
.
.
.
.
.
.
.
gambar ni masing2 dah agak lega..bila tugasan sudah sampai di tahap klimaks setel..hahaha....betoi ke tak ayat nihh..hentam sj lah labuu..wakakaka.....







ok lah.....even mata aku masih segar bugar...tapi aku kena jugak paksa mata ni lelap sebab agenda esok perlu dilaksana kan
~SEKIAN~

X.O.X.O (Y)

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright