Monday 31 December 2012

tahun baru, azam baru, hari baru, dan hati yang baru.

assalamualaikum.
bismillahirrahmannirrahim..
fuhhh...fuhhhh...fuhhhhh....
hehe..selamat tahun baru semua...


heee :)
actually mlm ni saya tak mau bercakap panjang (ayat yg selalu pengetua aku guna dulu)
hehe.. urm...okey, back to the topic..bila tgk tajuk entry kali ini..sy hrp anda semua faham ape matlamat sebenar entry malam ni di post...ekekeke....(ayat mcm golongan ahli professional ja)

erm...tahun baru ni lah aku prtama kali tulis azam sepanjang2 alam..agaga...sebelum ni aku tak rajin..ok jap....esok then lusa aku dah nak exam..tapi sempat lagi aku online....update belog bagai kan...seolah2 tiada apa2 yang akan berlaku..aisehmennn..apa nak jadi ni?? mak slalu pesan jgn dok buang masa..tapi ni lah keje aku.....malas sgt...tah knape la....dah sejak akhir2 ni stress sgt...tak senang dduk aku di buat nya..mmm...

urmm...

ok lah ringkas nya......aku sangat berharap..tahun baru 2013 nanti akan lbih baik berbanding thun 2012...hurm..terlalu bnyk knangan indah dan tak kurang jgk yang pahit..hurmm...sume tu akan aku semat kan di dalam memori..dan kejadian yg paling sadis pula akan aku simpan jauh di lubuk hati yang paling dalam........bermula nya tahun baru..aku akan lupakan segala perkara yang menyakit kan dan memedih kan.... :)

*be more matured
*happy go lucky
*friendly
*syg semua org
*fokus study
*tolak tepi perasaan yang tak memberi faedah tu. aku masih muda.
*jd anak dn wanita solehah.
*MURAH DENGAN SENYUMAN :)

tiada apa yang membuat kan seseorang itu nampak cantik. comel. cute dan hensem melain kan ketika dia sedang tersenyum.  




kan?? dan tiada perkara lain yang membuat kan seseorang tu kelihatan tak comel, tak cantik n tak hensem melain kan bila dia tengah tak senyum..heeeee :)))


kannnnnn...

so???? senyummmmmmm jeeeeeeee..tak luak pownnnn... :)

ok , bye ~

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright