Tuesday 25 December 2012

untitled

assalamualaikum.
hello selamat pagi, selamat hari baru dunia..salam satu malaysiaaaa... :D
sy baru je balik dr berjimba neh...kita gi pesta penang dgn kawan2 lama..wakaka..erm nmpk mcm kerja gila kan..kan..pgi tu ikut jln dalam..erm quite seram jgk lah..tapi kami ramai2...aku rs stress dduk kt bilik sedari siang td..n then bila mlm kwn aku ajak je, ape lg, laju jelah aku bg kata putus..erm...lps tu plk spanjang perjalanan td, mcm2 lah hal nye..salah satu nye,, Bnyi anjing yg begitu kuat menyalak...aisehmennn...aku sgt fobia dgn anjing ni....hishhh....seram..... ok n then bila dah smpai je sana...kwn2 aku yg jln dpn2 td ckp..balik kang kite nek teksi lah....takut kata die..actually aku ngn ekin pon takut gak sbena nya even though nmpk mcm cool gile ms jalan td..wahaha.... erm... dah patut lah menggelupur je ms jalan td..haha...mmg lah cepat gila diorg jalan smpai tgl kami kat blkg ni..

erm. ok lpas tu. kite gi beli belah skit..makan2.. guess what..aku mkn ais krim dua kali tau mlm ni..lpas tu sakit perut...uhh msti la sbb ais tu kn sejuk.......ms berbuka puasa td aku mkn nasi ayam makcik yg pedas tu..lpas tu diorg fight dlm perut aku..mmg sakit perut r cite nye kan...

herm..yg plg kelakar...diorg ni sangat2 mengidam nak naik vortex tu...haha...aku dh ade pengalaman n aku tak rasa nak naik pon...sbb aku akan rs menyesal seumo hidup tau tak..haha..so aku hanya mampu menasihati diorg n hanya mampu melihat bila diorg degil tak mau dgr ckp..wakaka,...siap ajak aku lagi naik tu..ok mntak simpang lahh..aku nak naik lg??? MEMANG TAKKKKK.. haha.....aritu naik discovery yg ade protector tu pun dah rasa nak mati ni kan plak yg takde ape2 penghalang.....oh noooooo.... so..bila dah sudah tu......kawan aku ni leh ckp..."tok se naik doh....tok se naik dohh" HAHA. baru tau azab die kan...hahahaha....aku hanya mampu ketawa......nasihat sudah.....tapi nk jugak try...ok go on....skang dh dpt pngalaman die kan..haha..tapi vortex tu memang SANGAT MENCABAR wa cakap luuuuuuuuuuu......hehehe...patut cuba utk kali pertama dan terakhir......hehe....

ok lah...rs mcm ckup smpai sini dulu....mata aku ni dh mengantuk.....bantal pon dh panggil2 aku ni...hihi..okey3...chowwwwwwwwwwwwwwww!!!!

sekian..

p/s : picture takde kali ni.. sbb mlm kan..tak nmpk pon muka kami yg quite cantik ni kan..haha...ops terlebih sudah...wahahaha :)

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright