Sunday 23 December 2012

titik noktah .

assalamualaikum.
hello..testing..testing...testing mick. one, two, three. hehe. anda nampak?? perubahan di blog ini. hhihih. actually pg td aku nk tkar background blog ni.. tp tak bley. so..so..so.. biar lah dgn background lama ni tp ade tambahan dan prubahan sikit jela..

ok.. skang ni jam dh nk dkt pkul 7 malam, rilex skejap lps siap study bisnes statistic. hihi. harap2 usaha ni berbaloi. aminn. err actually dr smlm rs nk post new entry. tp terbantut lak hajat suci lg murni aku tuh..ekekeke. urmm sebenarnya, ptg ni aku nk cite sth la..tntg hati dn prsaan. wakaka. urmm.. sebelum tu, meh ni aku tnjuk sth. ye...            


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.



hurm. gambar ni di create ms tgh angau pd tahap yg tak tau nak kategori kn pd level apa ye..

wktu ni mmg lah...sume yg berlaku aku pasrah je..tetap setia menanti dan terus menanti..tgk la tu "NEVER LET YOU GO" hakkk tuiiiii.. hahaha.. aku ni manusia biasa.. hati manusia boleh berubah.. lagi2 kalau dah tak dihargai...kannn... smpai bila nak bertahan...hurmm..you know what..skarang ni..aku rs tak ksah langsung kalau die nak text ke, tak nak ke...aku dh tk rs ape2...rindu tak, sakit hati pown tak... almaklum lah..................................dh...............................uhuk3...............................ok terbatuk plak......... tuhan sahaja yg tahu,,,perasaan ku...ngeeee..and ALHAMDULILLAH..syukur yg tak terhingga..ALLAH dh makbulkan doa aku, supaya dpt melupakan dia.....hurm...br lh hidup rs sgt tenang......terasa sgt perbezaan nya antara sikap aku yg sebelum ni dgn yg skarang...hehehe....

guess what. aku sgt setuju dgn pendapat sesetengah orang. kalau kita cuba utk lupakan seseorang, satu je cara nya..kite kne cari TEMAN PENGGANTI. kalau dh org tak sudi, utk apa menanti kan..wakaka.

urm n then teori 3 bulan adalah masa paling minima bg seseorang melupakan org yg dia sayang. hurm..yg tu aku rs tak leh pakai sgt. sbb waktu plg minima utk melupakan kenangan terindah brsama org tersayang aku rs memakan ms selama setahun.. itu pon paling minima. urmmm.. bagi aku lah.. korang  mcm mana?? hurmmmm....anda lihat, anda dengar dan anda yang menilai.. :)


sekian. wassalam.
x.o.x.o  (Y) ~

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright