Sunday, 24 March 2013

dia yang kau pilih ~

assalamualaikum.
hey guys.. mlm ni aku tak tau nk msuk kn entry ape...tulis2 sikit, aku padam balik..type2 skit aku pdm balik...tak tau lah...cite tu ade jek, tp aku tak tau cmane nak cite..tapi skang ni aku bukan nk cite pape pn..just aku nk kongsi lirik lagu ni...erm aku suke lagu, ms mula2 dgr dlm kete ms ayah anta aku gi terminal bas...terus jatuh cinta..mkna die pn mcm best jek...ape kate kita layan sama-sama... wengweng ^^


Setiap baris kata-kata yang ku baca
Bagaikan jalan hidupku
Tiada lurus semua seolah hampa
Haruskah aku sesali

Bagai kisah kita yang surut selalu
Bilakan berakhir

Biarkan aku berundur
Jika itu yang telah pun tertulis
Jalan ku tak panjang
Bersama dirimu

Jadikan dia terbaik
Kerana itu yang telah kau pilih
Biarkan diriku membawa semua
Luka

Setiap kata kau ucap semua dusta
Pernahkah kau menyesali
Tiada tulus semua helah semata
Haruskah aku menanti

Kini kan berakhir
Ku takkan berpaling
Relakan segala

Biarkan aku berundur
Jika itu yang telah pun tertulis
Jalan ku tak panjang
Bersama dirimu

Jadikan dia terbaik
Kerana itu yang telah kau pilih
Biarkan diriku membawa semua
Luka



cinta itu buta, juga membutakan, melukakan namun sukar untuk dilupakan.
"AKU CINTA PADAMU"
hanyalah ungkapan luahan yang jarang bermakna bila diucapkan~




:-)

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright