Wednesday 6 March 2013

himpunan mahasiswa NEGERI PERAK.



ASSALAMUALAIKUM.
hai kamu kamu dan kamu semua. how are you? hopefully sihat2 lah hendak nya.. tujuan utama aku mengepos entry ni pd mlm ini adalah krana jari-jemari aku mula terasa gatal sejak petang tadi utk menaip..haha...so tuan-tuan dan puan-puan, entry aku malam ini mengisahkan aktiviti aku pd hari jumaat, sabtu dan ahad yang lepas.. ohh just see the title.. hujung minggu, mnggu lpas..aku dn ahli-ahli anak perak dari universiti sains malaysia menjadi wakil anak perak di bawah nama kumpulan siswa siswi darul ridzuan atau shortform nye KUSISDARI.(hheeeeehh...maafkan aku wahai sekalian pencinta bahasa.....bahasa melayu aku dah bertabur ke sana sini...al maklum....ini entry express..hihi....hrap maklum)

ok back to the topic. erm. kalau dah nama nya himpunan kan? bukan la USM je yg pegi...erm if i'm not mistaken lbih 30 buah ipta and ipts yg membiakkan anak-anak kelahiran negeri Perak telah menghantar wakil..destinasi program ini letaknya di Hotel Taiping Perdanaaa. urm..not bad laa.... keseluruhannya aku berpuas hati dari setiap side..cth nya, pengisian program,servis, makanan, tmpat penginapan, kawan2 even baru knal ms tu...tak smpai bpe minit je pn dh boleh jd sekepala dan sekaki + etc...etc... ntah laa...ape yg aku merepek ni? layan kan ajelah ye...

byk perkara yg aku dpt melalui program ni..dan semua ahli kusisdari sgt hapening dan baik dan sporting dan mcm2 lagi lah..sukar utk diungkap kan melalui perkataan..ecececeh... ape2 pn, yang penting program ni sgt best dan sgt bermakna dan sgt memberi aku pengalaman baru, kawan baru, kenalan baru, baju baru dan macam2 lagi lah yang baru..ekekeke... aku tak nak buang masa byk...apa kata kita tgk gmba2 yg sempat disemadi kan..eh eh....gmba2 yg sempat dirakam utk tatapan mengkome-mengkome....

first of all mari kita lihat dulu ahli-ahli kusisdari yang hensem, cantik, kiut, miut dan comel2 ni..haha


point dan motif. sang lelaki berbaju kuning dan sdg menunduk itulah YDP kami



next is MT-MT EXCO yg plg terbaekkkk :)



and then..aku tak tau nak tnjuk gamba ape daaaaa..
layan kan jelaaa erkkkk...ni ms mula-mula keme datang sini..bergambo jele koje nyee...





ini ms ceramah mlm pertama...khusyuk2 sume nye ye..



i'm selected randomly, yg penting pic aku kena adaaaa :P




-MASA DINNER-

belah kiri-merah
belah kanan- biru


hari terakhir :(



inilah penghuni bilik 502 a.k.a roomate aku 3 hari 2 malammm :)

guess what?? aku jumpa sapa?? hahaha.. jeng jeng jenggggg......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
who is she? hehehe...................tetttt.......


sekian...terima kasih...

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright