Monday 11 March 2013

no title available...

assalamualaikum.
hai tawan-tawan ittew. kowang ape kaba. ittew arap tawan-tawan cume cihat-cihat belakerrrrrr... grrrr ayat dah mcm celakee. haha. sory2.. aku saje mengolok org yg menggedik suke wat ayat cenggitu.. mcm nak mintak penyepak pon ade....adeiiii..rosak...rosak...

erm. entry kedua untuk bulan march.. actually byk bnde nak cite, but i don't know how to start. takut nnti jadi cacar marba plak sume bnde nak dicampur aduk kat sini..haha... ok2 aku cite dua perkara yang aku rs nak cite dulu la... lagi satu tu mgkin esok-esok-esok-esok kot bergantung kepada tahap kerajinan aku menaip. hihi. ni pon td tgh syok2 study tiba2 jari ni rs bagai ditarik2 utk memenuhi tapak blog yg tak seberapa ni..al maklum lah... haha...

ok firstly, aq nak gitau psl angka 58. what the??? em tah la..ptut ke aku cite kat sini? ermmm setelah dipertimbang kan aku rs it's up to me utk cite ke tidak..pasal aku rs aku takde menyusahkan org lain pon nak suh taip kan ke, pnjm pc die ke nak update psl ni kan...so, agak2 kalau mcm entry ni takde isi atau snang maksud die takde pekdah nye, dipersila kan meninggal kan blog aku yg cantik ni...ecehhh pnjg pulak aku membebel kan... emo kay, emo... ok2 taknak buang ms lagi.. sebenar nya angka 58 tu adalah brt badan aku plg latest.. erm sume yg tgk ms aku menimbang aritu mempamerkan riak wajah "bon bon" bak kate naim... (terkejut lah gamak nya) sbb mgkin bg mereka bila tgk keadaan fizikal aku ni, mcm tak expect aku mempunyai berat yg sangat berat..hahahaha...(perosak bahasa mmg aku pakar). erm tah la..tapi mmg sejak msuk ke usm ni, selera makan aku meningkat dan semakin menjadi-jadi...huhu..aku mempunyai misi yg tersendiri..ok tu je aku cite psai angka 58 tuh....

next is, aku nk ckp....  harini genap 30 hari aku ngn diee.. si my capital A A A A... wohoooo.....kejap nye ms berlalu..but aku tak nk ckp byk la kan...kite tgk je nnti mcm mne...walau mcm mne pun, aku akan cube menjaga our r/ship sebaik mungkin......harap2 nye lahhh.... hehehe... <3 ok lah... aku rs mcm dh takde modal nak ckp pe lagi.... sekiannnnnnnnnnnn :)

#i <3 u capital A#

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright