Friday 11 January 2013

ini masalah aku.

assalamualaikum
hai bloggers. hee. skang jam dah kol 5.16 pagi. mata aku ni buat prangai lagi mlm ni. lpas subuh kang baru die tau nk lelap. ok actually esok gua nak balik kg. andd ni mungkin entry terakhir sebelum gua pulang ke tanah air..keh3.. urm tjuan utama gua update ini entry pd pagi ni..........eh cop2.....sebelum tu..gua nak bgtau siap-siap...takut ade yang nak muntah,meluat, etc2 bila baca entry gua pg ni, ini blog gua, kisah gua, hidup gua..jadi hak menulis hak gua..lu orang kalau tak nak masuk campoqq boleh tekan button pangkah (x) di side kanan atas screen komputer luuuuu...pasal....entry gua kali ni nak cerita something about my obsesi, dan perkara yang menjadi idaman gua...dan gua harap sgt gua akan dapat memiliki nya suatu hari nanti..kahkahkah......jadah apa aku bergua lu gua lu nih...pengaruh blog zuckhairi lah nehh..ish3...

ok lah. kita follow the ranking yaa tuan-tuan dan puan... :p

wahid a.k.a 1
- MINICOOPER
hahaha..wallawehhhhh..comey siotttt...tgk saje lah link blog aku nihh..minicooperkecik..nmpk pmainan dia kan..aku sgt suka ya dgn kereta minicooper neh...huhhh..kalau aku tgk je die lalu kat jalan raya, mata aku ni mcm tak leh nak lpas.....huhh...plg aku suka kalau warna putih..sbb putih tu kan melambang kan kesucian...andd bayangkan kalau memandu dia atas jalan raya..tak ke menyerlah-nyerlah warna dia..ekeke....ayah ckp keta ni mahal...tapi..............bg aku.. "NOTHING IS IMPOSSIBLE LA AYAH" jwb aku dalam hati..sambil :)) senang...


isnani. a.k.a 2
-sport cars.
hee. yg ni aku suka tgk je. nak memiliki nya? i don't think so. kalau laki aku yg bwk takpe. ala2 macho cenggitu...erm...ala lbeh kurg style2 dlm cita impak maksima tu. perghh. i like it ahak-ahak.. hee.
wohoo..contoh cmnilah aku sukee..wuuuuuuu :0


salasa a.k.a 3
BUNKFACE.

HAHAHA. ini dia. ini dia. erm. aku suka . tah la. walaupun mcm gila-gila je. tapi mcm ni la aku suka. aksi-aksi sengal...haha....rilex n cool je...tapi gmba aku tu saje je mencelah skali...kebetulan sme gaya ngn sam..ekeke.....lagi satu hal...lagu-lagu diorang ni tidak pernah mengecewakan gua sama sekalii...cayalahhhhh!!


arba'a a.k.a 4
-KOMBINASI 3 WARNA
(merah,putih,pink)
heee...ini sebona ehh warna kegemaran dennnn. kau hado? tak jmpe lak pic warne ni satu persatu..so gua combine sama mereka. kreatif ar tu..heeeeeeeee...



samania a.k.a 5
-AIS KRIM.
try la kasi aku 10 kotak ais krim skali pun..akan aku habis kan dalam 5 minit. ngee..



last but not least.
-CHRISTIANO RONALDO.
Wheeee. haha. tak abis2 ngn CR kan aku ni? hehe. sume org ade org yg mereka minat kan. (tah cmane dh ayat aku nehh) ishh. tak ksah la...tapi aku takde la obses sgt..cuma aku suka jela..minat...cmtu lah...erm bila dikaji-kaji sehingga ke pangkal lengan..ternyata semua org yg aku minat muka msti kne iras-iras dia.. haha... apa pon tak boleh....

hee. ok skang camane? mcm takde matlamat je kan entry pagi ni. tapi takpe. yang penting kepuasan menulis tu aku dapat. rasa mcm kurengggg je kalau aku ade masa lapang tapi tak tulis something dalam belog nehh...andddd it's up to you..nak baca silakan..tak nak sudah....tiada sebarang paksaan dan bayaran yang dikenakan....
sekiannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :-)
wassalam..

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright