Friday 4 January 2013

Suam suam kuku :o

assalamualaikum..
hello3 kopi dan milo..hehe...
"i want a be a billionare"
hee..actually tu ringtone fon gua...
i baru je dpt panggilan drpd anak buah i.. klau tak silap lah..die tekan2 button fon papa die tu alih2 tertekan number i.. bile i say hello2..tp no respons..yang i dgr cume suara die yg tak lpas2 nak bercakap tu..haha..oh serius i miss her so fuckin damn much !!! tak saba nak balik kg, nk jmpe die..nak peluk2 cium die kuat2..heee....  rindu sgt kat qisyaaaa :))

the latest picture. dah besaaa laaaa :(

hee. okey2. itu just a mukaddimah. actually aku br lpas make up blog aku nih..klau ade yg prsan ape yg ditambah dan di ubah, kira bagus lah sbb alert..haha...siapa lah aku nih kan...tapi yg musykil nyee...apesal la objek tuh tak berfungsi..sengal laaa...aku teringin sgt bnde tu alih2 tak bleh pakai lak..ish ni yg kne menuntut ilmu drpd yg pakar nih..haha...bnde tu kite leh tau satu rahsia.....cth mcm kite leh tau sape yg stalker blog kite andddddd dari mana org tuh datang...mcm caption yang aku guna tuh..saje wat gila.. "Asal Dari Sperm" hahaha....
okey lah...sekian untuk hari inii :))
~Y.A.T.T ~

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright