Sunday 6 January 2013

excited bukan sebarang teruja !!

assalamualaikum.
testing testing mich. testing one two three. 
hee. eh tah knape aku rasa jari jemari aku nih gatal dan bersemangat sekali utk men'update blog. hurm..ni lah dia satu tabiat yg aku patut ubah. bila bukak buku, aku rasa mls gila nak baca . tapi. kalau pegi bukak blog org kang, mmg sedap2 mata aku ni nak baca nak follow nak blogwalking bagai.

korang nak tau ke knape aku terbukak pintu hati nih nak update belog ni skarang? seolah-olah tiada perkara lebih penting nak dibuat daripada tulis blog nih.. haishh (sambil mengelap keringat di dahi). 

aku tgh excited gilaaaa actually..tadi ms aku tgh blogwalking di serata alam blog, aku terjumpa satu blog nih. kira popular gila hokeyy..sgt popular...followers dia plak dah nak mencecah 3 ribu org. bukan mudah okeyy..
okey first time aku bkk kn, aku bajet gila dia ni jnis cikai2 je..mcm org2 biasa ni sbb ayat yang diguna pakai mmg sengal sekali..haha...lpas tu plak aku mmg tertarik btl dgn cara pnyampaian cerita dalam blog dia nih...sangat cooooool. superbbbbbbb... mmg kena dgn citarasa aku...in addition, even dia tulis panjang berjela-jela sekali pon, takde langsung istilah bosan nak baca....actually blog mcm ni lah yang aku dok searching2 sekian lama...mesti lps ni aku akan jadi stalker atau pengikut tegar dia...haha...

bukan apa, cara dia smpai kan cerita tu sgt menarik, lpastu ade plak kadang2 tu animasi2 yg sgt kreatif....ade satu entry tu mmg buat aku tersentuh....even cita tu mcm sedih and kena dgn prasaan aku skarang, tapi, picture2 yg dihidangkan tu sgt menarik...tak percaya? nanti korang tgk lah sndri yeeee..

ade lagi beberapa perkara yg aku jmpe bila dah teroka2 blog dia tuh buat kan jantung aku rasa berdebar-debar ( haihhh lain mcm da nehhh) haha.. takdelah..aku cume teruja je...mcm tak sangka dgn bukti sebenar org dia mcm mana tau...pertama skali dia ni pnh jd cikgu sementara gituuu..dah kalau boleh diberi kepercayaan jd cikgu tu apa makna nya? nmpak sgt dia ni bukan calang-calang org bukan?? lpas tuh pulakkk......aku tgk result trial spm dia..(baru trial tuhh).....perghhhhhhhhhh.......mmg rasa nak pengsann.....haha..aku tak mau la cita kan kat sini..kalau nak tau korang tgk sndri lah di sini ye
( http://zackzukhairi.blogspot.com/ )

p/s : ok one more thing, muka dia ni not bad lah jugokkkk..dasar *wanita* :P

sekian :)

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright