Wednesday 9 January 2013

buah hati dennnn

assalamualaikum. 
hello you allsssss. hee. entry harini ringkas sahaja. gua nak tunjuk skit kaum wanita yang terdapat dalam family gua. mereka-mereka ini adalah org yang gua sayang. hehe. len kali gua tnjuk golongan lelaki yang terdapat dalam family gua pulak okey. sbb buat masa sekarang susah btul gua nak dpt picture mereka yang ada bersama-sama. huhu.. let'ss check it outtttt !! ~

hee. yang belah kiri tu pengenalan utk ayah den. pic nye sume sipi-sipi jek pon. so, den bagi ekau tgk dr side blkg je dulu yerk...haha... lps tu baju biru tudung kuning tuh la mak eden. amacam, cun kan mak aku..mcm muka aku..haha..(mostly org yg berkata). kmudian diikuti dengan kakak aku yg pertama, kedua dan adik aku yg no. 6. adik bradik aku sume 8 org (4 lelaki, 4 perempuan)..... ramai ? normal lah tu.....lumrah kehidupan.....hihi....tp inilah insan-insan yg memberi makna dan plg bernilai dalam hidup akuuu.... i love you... especially to picture yg telah dibulat-bulat... dn yg lain-lain jugaaaaa.. :)

sekiannnnnnnn..

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright