Thursday 10 January 2013

TAKDE TAJUK.

assalamualaikum.
hai. selamat pagi dunia. semoga hari ini akan lebih baik drpd semalam. in sya Allah. hee.
ok harini sy nak cite skit aktiviti kami lpas exam. erm mcm bse lah. berjimba bersama teman-teman sebelum pulang ke tanah air. al maklum lahh sebulan tak jmpe pasni kan. sure-sure rindu sgt pd mereka-mereka nanti. ekeke. selepas bertungkus-lumus dlm final exam aritu..semalam n arini kitorg gi la jalan-jalan. melepas kan tekanan. kononnyaa. tapi aku rasa tertekan kot. sbb jalan-jalan smbil terpaksa fkir 2,3,10 kali nk beli ke tak nak, nak main ke tak nak, nak masuk ke tak nak. haishh. dah nak ujung-ujung sem nih paham-paham jela. ekonomi meleset. huhu. but, nevermind, jalan-jalan ponn jalan-jalan lahh.. utk tdk membuang masa. meh usha-mengusha picture kita nehh.. 

ehh. pic ni lak yg kuarr?? haha. ini aku saje nak tnjuk kerajinan aku study last minit. guess what. ms nih exam micro. tapi aku study dr mlm tu smpai kol 4 br aku tidow. padahal esok pg kol 9 nye dah exam. keje gila kan..hehe


tadi kitorang gi Queensbay. tujuan utama nya nak tgk wayang. ngee. dan antara tujuan lain dia, kita mem'photoshoot' lah apa lagi kennn ^^



teruja gila deme dua nih tengok menatang nihh..hahaha :D



kasut CROCKS GERGASI..hee :)


mula-mula igt nak tgk cite minyak dagu nehh....tapi ade lah seorang orang tua tu kan...tahap keberanian nye berada pada tahap minimum...... so kite tuka la plannnn B... huhuhuhu..

winkwink ^^

haaa. kitorang tgk citer 'CZ 12' pas kuar dari panggung wayang tadi. telinga aku disapa dgn komen-komen yg positif jaaa. mmg tak dinafikan lahh..cite ni mmg best..tak rugi la rs nye..mcm nk tgk lagi..aksi nye sgt 
real +kelakar....n best lahh. tak tau nak ckp cmne..tgk la sndri yee... ^^ 

tak dpt tgk minyak dagu pon takpee..sbb puas hati ngn cite nehhh..hee


pastu kami lepak-lepak satt kat tepi pantai ke laut ke air terjun ke. tah la aku tak pasti. tapi yg pasti kat queensbay nilahhhh.. ngeee.

kalau tgk gamba sume penuh ngn gamba aku, ziqa n shera je kan..tapi hakikat nye ade lagi bape2 org..bila ditolak,ditambah,dibahagi dan dikuasa dua kan..sume skali 8 org... :O



motif gamba dua atas nih apa? haha. tgk lah arrow tu tnjuk ape...? keh3...agak-agak kitorang ni sbenar nya boleh dduk ke tak tmpt khas nihh erk?? hehe.. erm bagi aku la kann...sure lah bolee. tp make sure la ms tu mmg takde org yg selayak nye dduk, tgh berdiri.. itu kejammm..tp kalau dh tkde org yg layak n patut duduk tmpt tu..korang dduk jelah...dah kalau tak dduk kang, kufur nikmat pulakk nama nya...kannn...hehehe

ok lah. sekian shj entry utk kali ini....FYI, aku bakal pulang ke tanah air pd hari sabtu bersamaan 12 januari 2013.
ermm. mungkin lama la kot tak update blog neh. phm2 jelah kalau dah bermaharajalela kat umah tu kangg. bkn ade cite menarik aku nk update ponkk... ok lah...selamat pagi dan selamat hari baru semuaaaa..
PEACE, NO WAR !!!
adioss amigosss :)

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright