Saturday 5 January 2013

ketagihan.

assalamualaikum dan selamat petang.
once again harini aku update blog sbb aku tak tau nak buat ape daa. nak tidow plak mcm tak boleh jaa sbb tadi aku br tidow stengah jam tbe2 aku diminta untuk ke tandas n then bila nak smbung tidow balik..dah tak mau...erm..nak wat camane? bersengkang lah mata ni mencari sebarang aktiviti. maka nya blog ni sekali lagi diterokai. kwang3. 

erm memandang kn cuaca petang ni agak mendu,sejuk dan layu selayu hati aku. makanya suasana di desasiswa tekun juga terkena effect nya. oh sunyi gilaaa. mgkin sume org tgh lena dibuai mimpi..dan aku?? hurmmm..malam kang la kau tidow puas2 okey...akibat dua botol air masak aku habis kn semalam dan pagi ni, maka, tandas menjadi tempat kunjungan aku dua kali setiap 5 minit. hee.

erm tajuk entry aku kali ni. ketagihan apa tuuuu?? bukan ketagihan dadah dan bukan juga sebarang ketagihan yang negatif ya tuan-tuan dan puan-puan. hee. tajuk kasi kencang skit. baru lah nampak cantik menarik tertarik kau memang da bombbbb bak kata ruffedge dalam lagu nya...hehe. kann. okey lah. actually tadi aku meneroka segala page utk di like. dan tiba2 jari jemari aku bagai ditarik-tarik untuk menekan page tu.......nak tau ape die?? hee.


Bola tampar a.k.a Volleyball~ngee
segala-galanya tentang bola ni buat kan aku rindu. rindu nak maen game nih. dh lame aku tgl kan.hurm..andd rs nak bersatu balik dlm team aku ms sekolah dulu..whoahh :(



erm. yg ni plak buat kan aku btul2 teringat kalau time tournament, team aku dpt mata je,,
kita lari kat tgh2 tu bwt cheers.. " whoahhh yessss"  something like that la..oh rinduuuu siotttt...heee




wohoii..teruja nya aku tgkk...aku plg ske dduk kat posisi blkg. sbb nk thn first ball.. tapi masih lg mengekalkan keayuan la..takde sgt smpai mcm dlm gamba atas nehh..keh3...




hee.. namun begitu, zaman kegemilangan aku sudah berakhir.....
actually gambar2 di atas ni dipungut drpd picture2 yg terdapat dlm page2 bola tampar yg aku like..hee..bg gambaran skit kt kamu2 sume..

pnah ade sejarah ye ms aku maen game nih. ms tu lwn peringkat daerah kat slim river,
(masih segar dalam ingatan saya dan tak kan pernah luput sehingga hayat dikandung badan) ecececececehhhhh...haha..

 klau tak silap..perlawanan terakhir ngn kinta utara. perghh diorg mmg hebat wa ckp sama luuu....dh la ketinggian pemain sume tahap 170 cm ke atas je..keh3..bila dh cmtu otomatik la aku rs cuak kan....then ms warming up 5 mnit tu, kita semua buat lah servis, digging n spike sume..ms aku servis tu tah cmne kan, mgkin terlalu nervous, bola tu tak mendarat cantik atas net, tp die naik ke atas maka terkena lampu court tu, akhirnya pecah berderai lampu tu... coach ms tu rilex je aku tgk, sbb dia ckp kita tak salah..yg salah mereka,, pihak penganjur, sbb sediakan tmpat lawan dalam ruang tertutup mcm gitu..hmmm..
andddddddd.....
atas perlindungan ALLAH..alhamdulillah ms tu takde sape2 pon dduk kat bawah tu...semua org dduk kat luar court..klau lah ade kwn2 aku yg dduk dlm court ms tuhh..nauzubillah....tak tau aku nk ckp mcm mne..heeee..ape2 pon..itu smua nostalgia...dan sudah menjadi sejarah dan kenangan paling manis dalam hidup akuu.... winkwink ^^



lg satuuu !!! ~aku suka pilih jersi no. 7. sbb CR kn pkai jersi no.7..and no 7 tu bln lahir aku..so, no wonder lah kalau aku sgt fanatik dgn no. 7 tuhh..heeeee :)


p/s : pic zaman kegemilangan aku tidak dapat dimuat naik disebabkan oleh kekangan yang tidak dapat dielakkannn....soryyy..mgkin lain kali..ngeee..
sekian..terima kasih. i love you.. :P

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright