Wednesday 20 February 2013

15 januari 2013


Ok. Harini. Aku msj sherah. Hee. Rindu siott kat kawan sorang nehh. Nak tau planning kitorang apa? Kitorang memasak menu yang sama. Hurmm lagi satu hal, dia lah yang jadi instructor aku. Konon nya nak ikot resepi dia..hehe..memasak ni kena la pandai variasi kan cara kan..so nnti boleh la kita aplikasi kn. Hekk. Harini kitorang masak ikan masak sambal anddd sayur kangkung goreng belacan. Hee. Harini hari pertama aku memasak kat umah sepanjang aku cuti nih.. errmm sebelum2 ni adik aku yang take job. Aku dua harini pertama nih gunakan masa sepenuh nya menggalas jawatan sebagai mem besar kat umah. Hee. Goyang kaki, makan tidow, makan tidow..keh3..harini baru aku start bekerja. Ok aku malas nak kongsi resepi..aku Cuma nak kongsi gamba jek ngn korang..kalau nak resepi search la google tu, melambak-lambak…lpas tu pandai-pandai la aplikasi kan sendiri yeee…hehehe..semoga terliurrr..


x.o.x.o ~

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright