Tuesday 19 February 2013

Apakah jadahnya ?


Aku sungguh tak setuju dgn kaedah pihak rumah pengantin yang menyambut ketibaan pengantin dgn membaling mercun. Hurmm bukannya apa, kalau mereka baling mercun tu 1000KM dari tempat aku makan, aku takde hal punye. Tapi smlm mereka-mereka telah membaling mercun boleh dikatakan btl2 di blkg aku..apa kejadahnya nya semua ini?  Aku yg tgh syok-syok menikmati rezeki yg diberikan ALLAH ni, terkejut nyieeeeee. SPOIL trs mood aku nak teruskan sesi melahap. Ditambah pulak bila serbuk-serbuk mercun tu mendarat cantik ke dalam pinggan, cawan dannnn ohh tidak!! cendol pulut akuuuuuu! Terasa kempunan seketika. Apa nak buat kan. Basuh tgn n then dduk tgk pengantin kjap pastu baliklah aku dgn seribu satu perasaan.

No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright