Wednesday 20 February 2013

Spoil. 24 januari 2013.


Harini. Tgh semangat-semangat aku nak menyediakan makanan tengahari a.k.a malam. Tiba-tiba gas habis ms aku sdg memulakan langkah pertama, menumis bahan-bahan yang telah diblender. Semangat aku terus pudar. Lalu aku simpan bahan-bahan ke dalam peti ais dgn hrpn utk menyambung nya jika tabung gas sudah di refill selayaknya. Mood aku spoil utk kali pertama. And then, aku pun ltak la udang atas meja utk beberapa minit utk lap Tupperware yg bakal aku guna utk simpan udang tu. Tiba-tiba jantung aku berdetak laju bila aku lihat kucing aku sedang enak menikmati udang di atas meja itu. Aku berlari sepantas kilat utk selamatkn udang tu. Nasib baik. Dia tak sempat curi walau seekor udang pun kerana dia baru meninjau-ninjau ke dalam bekas tu. Namun, mood aku spoil untuk kali kedua kerana aku perlu basuh semula udang-udang itu utk memastikan ia selamat dan suci. Setelah selesai. Aku membuka computer riba  kesayangan aku untuk meng’update entry blog tentang harini. Utk kali ketiga, mood aku spoil. Memandangkan line internet kt rumah aku ni lembapppp mengalahkan siput babi berjalan, maka entry ini tidak dapat di muat naik on the spot. Kesimpulannya, harini mood aku spoil berkali-kali.



No comments:

Post a Comment

ekspressi seorang aku.copyright